Text

satansbuttnipples:

omg I just watched the first Doctor Who episode that was made in color and I’m laughing really hard because you can literally see the creators’ excitement

image

FUCK YEAH LOOK AT ALL THESE FUCKING COLORS THEY’RE ALL IN YOUR TV NOW HOW COOL IS THAT FUCK YEAH

(via whatsalifeihaveablog)

Source: satansbuttnipples
Text

asofterbucky:

she had curves in all the right places, and all the left places, also, and in places forgotten by time, and in places known only by dwarven scholars

(via kikithegirl)

Source: asofterbucky
Photo

audreyii-fic:

flameysaur:

agent-jaselin:

nomnomroko:

cognitivemiscellanea:

nomnomroko:

Sonic…. plate?

none-medical practitioner….

… *has no cellphone* *doesn’t get texts*

damn it

WITH MY SONIC MUG, I, THE COMPUTER TECHNICIAN, SAY “BLOODY SHAKESPEARE”!

Let’s draw  it,  I dare  you

Sonic Spoon

The Engineer

"Come get me"

Well at least I’m willing to admit I need my companions help?

Sonic cell phone

The… Unemployed? Letter Writer? Customer Service? *shrug*

"Okay"

I am The Retiree, wielding a Sonic Bagel and shouting “HE NEEDS A SABBATICAL” into the void.

Source: metaf
Photo Set

romp2:

algae-orlando-bloom:

the fifth graders drew me weird shit at work

i love it

(via nuhfanik)

Source: algae-orlando-bloom
Text

andthentheresthisone:

acejr28:

titancure:

ANIME BOOBS MAKE ME LAUGH

image

LIKE LOOK AT THIS SHIT 

image

I MEAN I’VE NEVER TOUCHED A BOOB 

image

BUT I’M PRETTY DAMN SURE THEY DON’T DO THIS SHIT

image

LIKE

image

?????

You’re forgetting the best one image

every fuCKING TIME 

(via nuhfanik)

Source: titancure
Photo Set
Photo Set
Photo Set

"Doctor, please! You have to lie down, you keep passing out." [x]

(via tea-m-alice)

Source: oimatchstickman
Photo

dragonfira101:

officialdaddyegbert:

blobeggs:

boxlunches:

blobeggs:

Every single friday this kid just shows up dressed as link I love this school

Does he talk

he does but whenever someone calls his name for roll call he just goes “HEUH” 

what happened in this young man’s life that made him think “damn, every friday i’m gonna go to school dressed as link”

WHO IS HE.

(via freecaramel)

Source: giritina
Text

peniscruncher:

dusknoirs:

who was the asshole that decided tattoos looked unprofessional 

the generation that did is dying out so don’t worry

(via rewritingyourreality)

Source: daftvunk
Photo Set

savlynnhes:

smaug-official:

constable-frozen:

mark5

what

What the fuck is this?

(via sedgeie)

Source: constable-frozen
Text

dj-bsnow:

If I make you breakfast in bed, a simple “Thank You” will suffice. None of this “How did you get in my house” business. So rude

(via whatsalifeihaveablog)

Audio

sixpenceee:

forgottenxremains:

queenelsaofarenderp:

sixpenceee:

THE SPONGEBOB THEME SONG SLOWED BY 800% WILL HAUNT YOUR DREAMS

This was no joke, sweet dreams

ORIGINAL VIDEO 

NOPE BYE

HOLY SWEET JESUS YOU CAN HEAR THE CRIES OF THE PITIFUL SOULS FROM HELL

DON’T SAY I DIDN’T WARN YOU!

(via sedgeie)

Source: sixpenceee
Video

dangerhamster:

SCREEN JUNKIES DID AN HONEST TRAILER FOR THE WINTER SOLDIER BUT IT WAS SO GOOD THEY COULDN’T EVEN TAKE THE PISS OUT OF IT SO THEY JUST TALKED ABOUT WHAT A GOOD FILM IT WAS

(via whatsalifeihaveablog)

Source: dangerhamster
Text

tea-and-outer-space:

image

So this screenshot basically sums up the entire movie

(via sedgeie)

Source: tea-and-outer-space